Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

zakupy

  • Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem - audiobook

    Data dostępności: 15.06.2018

    Data publikacji: 15.06.2018

    Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: - najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, - własnego doświadczenia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Medytacja Ratunkowa - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Medytacja Ratunkowa - audiobook

    Data dostępności: 24.02.2014

    Data publikacji: 01.01.2013

    Każdego to spotyka, bo takie po prostu jest Życie. Różnie sobie z tym radzimy. Niektórzy idą na zakupy, inni na dobre jedzenie, jeszcze inni na picie, a niektórzy oczy wypłakują, albo po prostu zamykają się w sobie... Każdy co jakiś czas przeżywa smutek, cierpienie, ma doła... To nic przyjemnego, bo "jesteśmy jakby oderwani od świata. Nie potrafimy obiektywnie, z dystansu spojrzeć na to, co czujemy,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,70 13,23 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony - audiobook

    Data dostępności: 16.02.2022

    Data publikacji: 16.02.2022

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Złe decyzje zakupowe - ebook

    Data dostępności: 15.10.2021

    Data publikacji: 15.10.2021

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.Kup kochance męża kwiaty
  4. 4.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  5. 5.Nowy Jednominutowy Menedżer
  6. 6.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  7. 7.Fastlane milionera
  8. 8.SPIN SELLING
  9. 9.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  10. 10.Mit przedsiębiorczości