Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi...
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...
Światowy fenomen wydawniczy i międzynarodowy bestseller!
Jak żyć z rakiem - koncepcja walki z nowotworami.
Jak się odżywiać - antyrakowe diety i produkty.
Jak prowadzić antyrakowy styl życia.
Jak walczyć z nowotworami, stymulując naturalne mechanizmy obronne organizmu.
Rak tkwi uśpiony w każdym z nas. Od nas zależy, czy zdołamy się przed nim obronić.
Antyrak w prosty i przystępny...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...
Zastanawiasz się, czy pomogą Ci reklamowane w mediach tabletki i maści? Masz wątpliwości, co powinieneś jeść, aby sobie pomóc? Czy w ogóle dieta może być sposobem na Twoje dolegliwości? Autorki, dietetyczki kliniczne, rozprawiają się z mitami, które narosły wokół schorzeń stawów. Podają praktyczne wskazówki, co może ulżyć w bólu, a co będzie nasilać dolegliwości. Bardzo szczegółowo omawiają sposób...
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...
Nowa książka Brada Stone’a, autora bestsellera Jeff Bezos i era Amazona , opowiada o zrealizowaniu się najważniejszej wizji biznesowej naszych czasów - zdominowaniu gospodarki przez globalne imperium Jeffa Bezosa.
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online....
Książka kucharska z 140 niskowęglowodanowymi, wysokotłuszczowymi przepisami opracowanymi, aby dostosować dietę ketogeniczną do indywidualnych potrzeb każdego człowieka.
Leanne Vogel w najnowszej książce uczy jak przygotować smaczne potrawy z produktów, które mamy w kuchni, wprowadzać nowe składniki i pokazuje, jak sprawić, by dieta keto działała w sposób prosty i łatwy!W książce znajdziesz m.in.:
...
Alergie dotykają coraz więcej dzieci, a z roku na rok liczba ta lawinowo wzrasta. Rodzice coraz częściej zmuszeni są do modyfikowania diety swoich maluchów ze względu na alergie lub pokarmowe nietolerancje. Nie jest to zadanie łatwe - wyeliminować część składników i zachować pyszny smak.
Katarzyna Błażejewska-Stuhr obala mit, że posiłki dla alergików nie mogą być smaczne. Podaje zalecenia dietetyczne...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...