Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

marketing

  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

    Data dostępności: 29.04.2022

    Data publikacji: 29.04.2022

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech - ebook

    Data dostępności: 01.10.2021

    Data publikacji: 01.10.2021

    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing w twojej firmie - ebook

    Data dostępności: 17.09.2021

    Data publikacji: 17.09.2021

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy - audiobook

    Data dostępności: 11.10.2019

    Data publikacji: 11.10.2019

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 22,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone - ebook

    Data dostępności: 14.03.2024

    Data publikacji: 14.03.2024

    Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak zostać mistrzem marketingu - ebook

    Data dostępności: 12.09.2011

    Data publikacji: 30.06.2011

    Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Consumer behavior on international market - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2012

    Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Kalkulacje finansowe - ebook

    Data dostępności: 06.07.2010

    Data publikacji: 01.01.2007

    Nie jest wcale przesadne stwierdzenie, że znajomość kalkulacji finansowych jest niezbędna nie tylko specjalistom z bankowości i finansów, ale również tym wszystkim, którzy studiują mikro- i makroekonomię, zarządzanie, rachunkowość, marketing, lub działają w rożnych obszarach praktyki gospodarczej. Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie – możliwie przystępnie i zrozumiale – zasad i metod...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,32 35,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • SPIN SELLING - ebook

    Data dostępności: 15.03.2024

    Data publikacji: 15.03.2024

    SPIN® to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 119,00 107,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Siła narracji marketingowej - ebook

    Data dostępności: 30.08.2019

    Data publikacji: 30.08.2019

    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.Kup kochance męża kwiaty
  4. 4.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  5. 5.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  6. 6.Fastlane milionera
  7. 7.SPIN SELLING
  8. 8.Nowy Jednominutowy Menedżer
  9. 9.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  10. 10.Esencjalista