Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

marek j

  • Rozmowy o rynku książki 14 - ebook

    Data dostępności: 21.06.2015

    Data publikacji: 21.06.2015

    Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów - ebook

    Data dostępności: 29.03.2024

    Data publikacji: 29.03.2024

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 74,90 67,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Post jako praktyka duchowa. Ojcowie Kościoła o poście - ebook

    Data dostępności: 17.03.2020

    Data publikacji: 17.03.2020

    Otóż, mój drogi, post jest powstrzymywaniem się nie tylko od chleba i wody, lecz na wiele sposobów można go zachowywać. Ktoś rezygnuje z chleba i wody tak, że odczuwa głód i pragnienie. Ktoś zaś pości, aby wytrwać w dziewictwie: będąc głodny, nie je i łaknąc, nie pije. Ten post jest najwspanialszy . Fragment Mowy trzeciej: O poście Afrahata Wybór tekstów Ojców Kościoła poświęcony znaczeniu postu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 21,00 18,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Miłość, sutanna i śmierć. Historia dwu miłości. Powieść - ebook

    Data dostępności: 14.12.2015

    Data publikacji: 20.11.2015

    „Miłość, sutanna i śmierć” Józefa Popławskiego to historia dwóch miłości, dwóch pokoleń, dwóch połówek jabłka, które prędzej czy później i tak się odnajdą. Napisało ją samo życie... Olimpia i Włodzimierz poznali się w szkole, gdzie pracowali jaki nauczyciele i pedagodzy. Aniela i Marek poznali się w szkole, w której się uczyli. Pierwszych połączył płomienny romans, drugich młodzieńcza...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 22,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Pamiętniki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Pamiętniki - audiobook

    Data dostępności: 01.12.2008

    Data publikacji: 01.10.2008

    "Pamiętniki" obejmują lata 1656-1688. Odzwierciedlają obraz ludzi tamtej epoki. Są pisane barwnie, językiem potocznym, wskazującym na gawędziarskie talenty Paska. Składają się z dwóch części: pierwsza opowiada o wojennych losach autora (1656-1666), druga opisuje Paska jako gospodarza i obywatela (1667-1688). Nowoczesny, cyfrowy format książki audio zapewnia łatwy, szybki i wygodny dostęp do jej treści....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 17,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.7
    • MP3 (znak wodny)
  • Marketing w twojej firmie - ebook

    Data dostępności: 17.09.2021

    Data publikacji: 17.09.2021

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Kamil Glik. Liczy się charakter. Autoryzowana biografia - ebook

    Data dostępności: 26.07.2016

    Data publikacji: 02.06.2016

    Niewielu wierzyło w jego talent. Były selekcjoner twierdził, że nie nadaje się do kadry, Janusz Filipiak porównał do starej škody, a prezes Odry Wodzisław powiedział: „Jeśli zagra w takich klubach, jak Real czy Liverpool, potraktuję to jako swoją porażkę”. Tymczasem 17-letni Kamil Glik pakował walizki, by spróbować swoich sił w drużynie Królewskich. Trenował z Raúlem, Gutim,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Efekt viralowy - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane