ANGIELSKI Konwersacje dla zaawansowanych to zestaw (podręcznik + MP3) obejmujący ponad 60 autentycznych, ciekawych dialogów, trudne słówka i gotowe zwroty na każdą okazję, kilkadziesiąt interesujących ćwiczeń z kluczem odpowiedzi + aż 5 godzin nagrań na płycie mp3.
Kurs przeznaczony jest dla osób znających język przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia...
Chcesz opanować słownictwo pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy w różnych sytuacjach w pracy?
Ucz się z kursem „Angielski w pracy i biznesie - Business Words & Expressions”, który wprowadza naukę zróżnicowanych zwrotów używanych w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownictwa na poziomie zaawansowanym kurs rozwija umiejętności komunikowania...
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...