Podstawowym celem Medytacji z Podświadomością jest nawiązanie i pogłębienie relacji z Podświadomością, aby dążenie do Celu sprawiało więcej przyjemności, a realizacja planu następowała zdecydowanie szybciej.
W trakcie medytacji otwórz się na przekaz Podświadomości - pozwól sobie, aby pojawiały się obrazy i zapamiętuj je. Im lepiej znasz swoją Podświadomość, im głębsza więź Was łączy, tym większy masz...
Ozyszczanie Czakramów to podróż do swojego wnętrza, w której poprzez metaforyczny język Podświadomości wpływasz na strukturę energetyczną swojego ciała. Zmieniając swoje wnętrze automatycznie zmieniasz to, w jaki sposób wyrażasz siebie i jak interpretujesz rzeczywistość. W życiu codziennym objawi się to ukierunkowaniem na dążenie do harmonii i równowagi.
Uwaga: jak przy każdym "oczyszczaniu" na początku...
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym...
Treść tej książki różni się od innych. Jej tytuł „Powiew nadziei” odpowiada ówczesnym okolicznościom, jakie panowały w katorżniczych łagrach. W marzeniach i tęsknocie, w tamtych warunkach, całkowitej nadziei nie mogło być, a stawała się ona pewnym muśnięciem lub powiewem upragnionej wolności.
W tej książce zająłem się losami młodych dziewczyn, które w Wileńskiej Armii Krajowej pełniły...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....