Na bibliotecznej półce leży pożółkły dokument. Jego autorem był Stanisław Juraszek. Został napisany w listopadzie 1943 roku. Ma on swoją historię i będzie o nim jeszcze mowa, gdyż stał się inspiracją do powstania tej książki. Z upływem lat idą w zapomnienie losy pojedynczych ludzi. Chciałoby się jednak wiedzę o nich zachować i przekazać potomnym. Przywołać wydarzenia z nimi związane i powiedzieć, że...
Podstawowym celem Medytacji z Podświadomością jest nawiązanie i pogłębienie relacji z Podświadomością, aby dążenie do Celu sprawiało więcej przyjemności, a realizacja planu następowała zdecydowanie szybciej.
W trakcie medytacji otwórz się na przekaz Podświadomości - pozwól sobie, aby pojawiały się obrazy i zapamiętuj je. Im lepiej znasz swoją Podświadomość, im głębsza więź Was łączy, tym większy masz...
Ozyszczanie Czakramów to podróż do swojego wnętrza, w której poprzez metaforyczny język Podświadomości wpływasz na strukturę energetyczną swojego ciała. Zmieniając swoje wnętrze automatycznie zmieniasz to, w jaki sposób wyrażasz siebie i jak interpretujesz rzeczywistość. W życiu codziennym objawi się to ukierunkowaniem na dążenie do harmonii i równowagi.
Uwaga: jak przy każdym "oczyszczaniu" na początku...
Czym jest Telefon od Boga ? Jest przesłaniem dla Twojej Podświadomości i kieruje Cię w stronę Twoich ukrytych zdolności. Nie jest to nowy program, który dany sposób myślenia zastępuje innym, wymyślonym i uważanym przez Rozum za sensowny. Podświadomość dokonuje pewnych rzeczy dla nas, steruje funkcjami organizmu, steruje emocjami, jest odpowiedzialna za realizację naszych marzeń. Wydajemy jej pewne...
Wyrusz w fascynującą podróż przez życie trenerskiej legendy!
W środowisku budzi szacunek. Stacje telewizyjne ustawiają się w kolejce po trzy zdania komentarza do każdej wiadomości ze świata futbolu. Jego głos eksperta zna prawie każdy telewidz.
Wydaje się nie do zastąpienia, ale był przeważnie obcym, który nie pasował do układanki w naszej piłce. Za inteligentny i za uczciwy. Do tego niepijący alkoholu....
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....