Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

chocby

  • Niezwyciężeni. Arsenal w sezonie, który przeszedł do historii futbolu - ebook

    Data dostępności: 11.05.2017

    Data publikacji: 11.05.2017

    Jens Lehmann w bramce. W linii obrony Ashley Cole, Sol Campbell, Kolo Touré i Lauren. Robert Pirès i Fredrik Ljungberg na skrzydłach, w środku pola Gilberto Silva z Patrickiem Vieirą [...] Walczyliśmy o przejście do historii, o coś, czego nikt nie dokonał i być może już nie dokona. Thierry Henry Jens Lehmann w bramce. W linii obrony Ashley Cole, Sol Campbell, Kolo Touré...

    TANIEJ 35 %
    Cena: 34,90 22,69 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • POST CORONA - od kryzysu do szans - ebook

    Data dostępności: 30.04.2021

    Data publikacji: 30.04.2021

    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 49,90 29,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Ekonomia dla normalnych ludzi - ebook

    Data dostępności: 21.11.2019

    Data publikacji: 21.11.2019

    Zamiast recenzji: Omawiając „wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji” - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: „Zajmiemy się teraz analizą technologii kompatybilnej ze strukturą rynkową doskonałej konkurencji.” Czekamy więc w napięciu, co też tam autor zaproponuje dalej, wszak konkurencja to zagadnienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,20 22,68 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Przyczepne historie - ebook

    Data dostępności: 18.09.2020

    Data publikacji: 18.09.2020

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 54,90 32,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane