Emocjonujące i szokujące opowieści kryminalne, które wydarzyły się naprawdę.
Wiek XIX to czas zbrodni i głośnych przestępstw, które wstrząsnęły polskimi miastami. Ale nie brakuje też przerażających wydarzeń, które rozegrały się poza granicami naszego kraju.
Piotr i Karol Ryttelowie przedstawiając ponad 70 historii, zawartych na 300 stronach, wywołują w czytelniku emocje na najwyższym poziomie. Mimo,...
Fitness - pojęcie, które szturmem wdarło się do siłowni na całym świecie i zrewolucjonizowało podejście do aktywności fizycznej. Jak się ma ten cały fitness do starej, sprawdzonej kulturystyki? Otóż fitness wnosi coś więcej, niż rozbudowa masy mięśniowej i rzeźbienie sylwetki. Oczywiście znajdziecie w tej książce propozycje ćwiczeń, treningów i cyklów treningowych. Ale to nie wystarczy. Trzeba pomyśleć...
W cieniu komercyjnych molochów fitness wyrosła nowa moda. Wyczerpujące treningi, odbywające się w surowych warunkach w garażach i starych halach, przyciągają rzesze znudzonych bieżniami i skomplikowanymi urządzeniami amatorów sportu. Szybkie efekty, wspaniali ludzie i satysfakcja z pokonywania własnych słabości przyćmiewają pot i łzy, którymi zroszone są maty w boxach.
Zmuś swoje ciało do maksymalnego...
"
Od zawsze był uzależniony od prędkości i uwielbiał życie na krawędzi. Fascynowała go też mechanika. Nim skończył dziesięć lat, umiał już rozbierać i składać silniki. W szopie swojego ojca spędzał więcej czasu niż on sam. Takie były początki przygody z motoryzacją, która stała się sposobem na życie.
W tej książce Guy Martin, gwiazda wyścigów motocyklowych, mechanik ciężarówek i prezenter telewizyjny,...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...