Chcesz zmienić coś w swoim życiu, rozwijać się w pracy, a może szukasz sposobu na zrobienie najlepszych kiszonek? Sięgnij po poradnik, który pomoże Ci w zrealizowaniu celu.
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z:
- najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji,
- własnego doświadczenia...
"ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej...
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest...
Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku! Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału?...
„Dlaczego nie TY?” Andrzeja Kifonidisa jest poradnikiem motywacyjnym, który koncentruje się wokół zasad mentalnych, stosowanie których pomaga i ułatwia sprawne działanie. Sugestie te są szeroko znane w psychologii biznesu, gdyż należą do sfery behawioralnej aktywnego twórcy pracy, czyli pracownika, także w sensie samozatrudnienia. Autor omawia te zasady i sugestie posiłkując się własnym...
Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem “przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe czytelnikowi przyjąć krytyczną, zdroworosądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka,...
Podczas słuchania audiobooka „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost.
Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego...
W drugim tomie „Karafki La Fontaine’a” Melchior Wańkowicz kreśli portret reportera doskonałego. Pisze o cechach, które powinien on posiadać. Wśród nich na pierwszym miejscu wymienia: zaangażowanie, ciekawość świata, komunikatywność, empatię. Ponadto dużo uwagi poświęca technicznej stronie pisania tekstów: doborowi odpowiedniego tytułu, grafiki, która ma za zadanie wzmacniać percepcje...
"Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych?
Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można:
• pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością,
• budzić...
Jak utrzymać równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym? Czy trzeba wybierać pomiędzy „twardym” a „miękkim” sposobem zarządzania? W jaki sposób kierować firmą zachowując kontrolę, a przy tym dając ludziom wolność i swobodę działania? Jak zaszczepić zasady zarządzania przez jakość? Czy jest możliwe stworzyć dopełniający się zespół, oparty na wzajemnym szacunku?
Na te i...