Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

studies

  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów - ebook

    Data dostępności: 29.03.2024

    Data publikacji: 29.03.2024

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 74,90 67,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Techniki sprzedaży zdalnej - ebook

    Data dostępności: 18.02.2022

    Data publikacji: 18.02.2022

    „Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” . Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Kobiety, które myślą za dużo Jak uwolnić się od nadmiernego myślenia i osiągnąć spokój - ebook

    Data dostępności: 14.10.2020

    Data publikacji: 14.10.2020

    Często myślisz „co robię ze swoim życiem nie tak”? Wracasz do domu po pracy i zastanawiasz się, co dziś źle zrobiłaś? W nocy nie możesz zasnąć, bo wracają do ciebie wszystkie złe, natrętne myśli? Martwisz się nadmiernie o swoje życie, pracę, dzieci, rodzinę? Jesteś jedną z tych kobiet, które dopada gonitwa myśli? Jeśli odpowiedziałaś na którekolwiek z pytań twierdząco, ta książka jest...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 36,90 33,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zrób to kochanie - ebook

    Data dostępności: 20.09.2017

    Data publikacji: 20.09.2017

    Wiele ograniczeń tkwi wyłącznie w naszej głowie.„Nie wolno”, „nie wypada”, „nie rób”, „nie dotykaj” słyszymy od najmłodszych lat. W książce Zrób to kochanie Katarzyna Miller będzie namawiać do różnych rzeczy. A właściwie do zrobienia różnych rzeczy. Różnica jest istotna. Pewnie każdy zauważył, jak łatwo jest wiedzieć, co warto zrobić, i wyobrażać sobie,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Dawid Copperfield - ebook

    Data dostępności: 05.05.2014

    Data publikacji: 25.04.2014

    Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. A dual Polish-English language edition Dawid rodzi się po śmierci ojca. Matka ponownie wychodzi za mąż, ojczym zaś pozbywa się Dawida z domu. W szkole z internatem jest prześladowany i maltretowany przez nauczyciela. Nie jest to jednak koniec jego cierpień, wkrótce bowiem umiera mu też i matka. Dawid trafia do bardzo ciężkiej pracy w fabryce....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 8,00 7,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA - ebook

    Data dostępności: 26.10.2022

    Data publikacji: 26.10.2022

    Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak cieszyć się życiem. Dobrostan w pięciu odsłonach - ebook

    Data dostępności: 24.08.2022

    Data publikacji: 24.08.2022

    Co zrobić, aby każdy poranek witać z większym optymizmem i nadzieją na przyszłość? Jak świadomie stawać się szczęśliwszym? Paradoks szczęścia polega na tym, że im bardziej je cenimy, im bardziej je pragniemy, tym bardziej staje się ono nieuchwytne. Psycholog Tal Ben-Shahar przedstawia autorską metodę (SPIRE) odnajdywania własnego szczęścia. Przekonuje, że rozbijając szczęście na pięć najważniejszych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jesz, pijesz, rozpamiętujesz? Uwolnij się z pułapki zgubnych nawyków - ebook

    Data dostępności: 26.01.2022

    Data publikacji: 26.01.2022

    Co jest przyczyną błędnego koła objadania się, nadużywania alkoholu i rozpamiętywania, w które wpada tak wiele kobiet? Dlaczego próbują zagłuszyć negatywne uczucia jedzeniem lub alkoholem? Uznana psycholożka i ekspertka w dziedzinie psychiki kobiet i depresji Susan Nolen-Hoeksema analizuje, w jaki sposób te trzy problemy, które nazywa „toksycznym trójkątem” mogą wspólnie stanowić poważne...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  5. 5.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  6. 6.Nowy Jednominutowy Menedżer
  7. 7.SPIN SELLING
  8. 8.Fastlane milionera
  9. 9.Esencjalista
  10. 10.Mit przedsiębiorczości