Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

motywowania

  • Motywowanie w przedsiębiorstwie - ebook

    Data dostępności: 26.02.2008

    Data publikacji: 01.10.2007

    Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 56,46 50,81 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Przebudzenie - ebook

    Data dostępności: 25.01.2023

    Data publikacji: 25.01.2023

    Bardzo pozytywna książkę, która powstała, by pomagać wzosić się ponad życiowe zawirowania i bez względu na okoliczności pozostawać zawsze najlepszą wersją siebie. Zaproponowane techniki nie są wyssanymi z palca czarodziejskimi recepturami, ale opartymi na najnowszych badaniach naukowych sprawdzonymi sposobami na zadbanie o siebie, pobudzenie umysłu, poprawę stanu zdrowia. To książka do trzymania na...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,30 30,87 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Świadczenia pozapłacowe - ebook

    Data dostępności: 24.04.2016

    Data publikacji: 24.08.2015

    "Świadczenia pozapłacowe, to istotny element systemu motywowania pracowników czy współpracowników. Niestety trudniejszą stroną zagadnienia jest ich rozliczenie podatkowe. I tu z pomocą przychodzi nasza publikacja. Samochód służbowy, telefon, laptop, dofinansowanie do szkoleń czy wypoczynku, opieka medyczna, premie wypłacane w akcjach, imprezy integracyjne, upominki świąteczne. Coraz bardziej rozbudowane...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Samo Sedno. Trudne pytania na rozmowie o pracę - ebook

    Data dostępności: 13.11.2012

    Data publikacji: 12.11.2012

    Rozmowa kwalifikacyjna to decydujący etap procesu rekrutacji. Dowiesz się, jak się do niego przygotować, aby wypaść jak najlepiej i aby to właśnie ciebie zatrudniono. Nauczysz się, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, a jakich zachowań powinieneś unikać. Przygotujesz się do odpowiedzi na pytania trudne, zaskakujące, a także dowiesz się, na które nie musisz odpowiadać. Przekonasz się, jak w niekonwencjonalny...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 21,99 19,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach - ebook

    Data dostępności: 03.06.2022

    Data publikacji: 03.06.2022

    Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Nowy Jednominutowy Menedżer
  5. 5.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  6. 6.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  7. 7.Fastlane milionera
  8. 8.Esencjalista
  9. 9.Zawieszeni. O zaginionych i ludziach, którzy ich szukają
  10. 10.SPIN SELLING