W e-booku znajdziesz informacje o tym, za co odpowiadają wojewódzkie inspektoraty ochrony środowiska jako główne jednostki kontrolujące. Ponadto dowiesz się jakie są pozostałe organy kontrolne w zakresie ochrony środowiska i jakie są warunki takich kontroli. Pozyskasz też wiedzę o sytuacjach, w których możesz wnieść sprzeciw wobec podjęcia kontroli i poznasz kontrole i kary wynikające z ustawy Prawo...
Książka ta jest skierowana do wszystkich, którzy chcieliby skutecznie stawić czoła niepewności panującej na współczesnym rynku pracy. Jest niezbędna przy tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.
Dzięki niej można się nauczyć systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celu.
Listy kontrolne, które odpowiadają kolejnym...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem piątej generacji - naucz się odróżniać sprawy...
E-book omawia tematykę bezpieczeństwa prowadzenia dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej. W e-booku wyjaśniamy, jak dbać o bezpieczeństwo dokumentacji medycznej, w jaki sposób ją udostępniać, a także - jak przetwarzać znajdujące się w niej dane osobowe. Wskazujemy m.in., jak udzielać teleporad zgodnie z RODO, ale też respektując prawa pacjenta i standardy organizacyjne. W e-booku znajdziesz...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...