Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

konkurentami

  • Matti Nykänen. Życie to bal - ebook

    Data dostępności: 07.04.2023

    Data publikacji: 07.04.2023

    Obszerna i wzruszająca książka o człowieku, który zadziwił cały świat. Tragiczny krajobraz jego duszy potrafili zrozumieć tylko nieliczni. Sam Adam Małysz mówił o Mattim Nykänenie, że to skoczek wszech czasów. Na szczycie sportowego sukcesu czekały na niego złote medale mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich oraz niezliczone rekordy. W dramatycznym życiu legendarnego Fina wydarzyło się jednak...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,99 40,49 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika - ebook

    Data dostępności: 05.09.2015

    Data publikacji: 31.08.2015

    W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  4. 4.Fastlane milionera
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Nowy Jednominutowy Menedżer
  7. 7.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  8. 8.Mit przedsiębiorczości
  9. 9.SPIN SELLING
  10. 10.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje