Dr Don Colbert, autor bestsellera z listy New York Timesa - “Siedem filarów zdrowia” przedstawia kolejną książkę poświęconą temacie zdrowia - Zabójcze emocje.
Jest to doskonały poradnik przeznaczony w zasadzie dla każdego człowieka, żyjemy bowiem w czasach ustawicznego stresu, który wg naukowców w 75 procentach odpowiada za powstawanie różnych chorób.
Autor w sposób niezwykle przystępny...
Bezkompromisowe wspomnienia sześciokrotnego mistrza NBA!
Scottie Pippen nie bez powodu był nazywany jednym z najlepszych koszykarzy ligi. Mówiąc wprost, bez niego nie byłoby mistrzowskich banerów, które wiszą pod kopułą hali United Center. Ani serialu dokumentalnego Ostatni taniec . Nie byłoby też takiego Michaela Jordana, jakiego znamy, i drużyny Chicago Bulls, jaką pamiętamy.
Jak młody chłopak,...
O marzeniu sennym to jedno z pierwszych dzieł Freuda , które można nazwać rewolucyjnymi. W przeciwieństwie do poprzedników zajmujących się zjawiskiem snu Freud nadał mu kontekst psychologiczny, zagłębiając się w obszary podświadomości, o jakich nie śniło się wcześniejszym badaczom.
Na podstawie doświadczeń podczas pracy z pacjentami, wyznającymi swoje niepokoje na słynnej kozetce w wiedeńskim gabinecie,...
Symbol muzyki rockowej - która bez niego być może w ogóle by nie powstała w formie, jaką dziś znamy.
Charyzmatyczny gitarzysta, który pomógł wymyślić zarówno styl muzyczny, jak i styl bycia na scenie… i obu tych rzeczy dokonał właściwie od niechcenia.
Filar legendarnych Rolling Stonesów, od ponad pół wieku dbający o odpowiedni poziom rockowego pazura, szczerości i charyzmy w największym...
Symbol muzyki rockowej - która bez niego być może w ogóle by nie powstała w formie, jaką dziś znamy.
Charyzmatyczny gitarzysta, który pomógł wymyślić zarówno styl muzyczny, jak i styl bycia na scenie… i obu tych rzeczy dokonał właściwie od niechcenia.
Filar legendarnych Rolling Stonesów, od ponad pół wieku dbający o odpowiedni poziom rockowego pazura, szczerości i charyzmy w największym...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....