Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

daszkiewicz

  • Marketing. Teoria i przykłady - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2010

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 49,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  5. 5.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  6. 6.Fastlane milionera
  7. 7.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  8. 8.Nowy Jednominutowy Menedżer
  9. 9.SPIN SELLING
  10. 10.Mit przedsiębiorczości