Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

content

  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

    Data dostępności: 29.04.2022

    Data publikacji: 29.04.2022

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zmarnowany rozsądek - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zmarnowany rozsądek - audiobook

    Data dostępności: 13.04.2022

    Data publikacji: 13.04.2022

    Ola jest zdolną fryzjerką i prowadzi własny salon fryzur, Marcel to sławny pisarz i… niepoprawny kobieciarz. Spotkanie tych dwojga i zawarty przez nich niezwykły pakt spowodują prawdziwe trzęsienie ziemi w życiu każdego z nich. Okazuje się bowiem, że nie wszystko można zaplanować, zwłaszcza gdy w grę wchodzi miłość . Czy Ola postawi wszystko na jedną kartę? Czy Marcel się ustatkuje?...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 32,95 29,66 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Organizer awansującego się nauczyciela - ebook

    Data dostępności: 11.08.2020

    Data publikacji: 11.08.2020

    Organizer awansującego się nauczyciela to praktyczne narzędzie wspierające nauczycieli odbywających staż na kolejny stopień awansu zawodowego. Publikacja to nie tylko wygodny organizer, lecz także poradnik zawierający wskazówki dla awansujących nauczycieli. W organizerze znajdziesz stronę tytułową z miejscem na swoje dane, karty z kalendarzem na cały okres trwania stażu na stopień nauczyciela kontraktowego,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • 40 kg in three months how to do this - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    40 kg in three months how to do this - audiobook

    Data dostępności: 09.10.2019

    Data publikacji: 09.10.2019

    Have you ever been on any diet? How long? What were the effects? Did you get tired? Was it difficult? How fast did it take to return to the previous state? How do you rate yourself in these tests? Was it success or failure for you? Perhaps the answer to all these questions is contained in the content of the audiobook. The method itself boils down to shifting the weight loss process in your head, not...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,90 9,81 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Data dostępności: 23.10.2020

    Data publikacji: 23.10.2020

    Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie - audiobook

    Data dostępności: 15.10.2021

    Data publikacji: 15.10.2021

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Buyer Persona - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane