Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań
(zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze),
stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w
nim ludzi, tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była
możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej (cele
ekonomiczne) oraz zaspokoiła oczekiwania...
Julka wyrosła w biedzie. Projektuje dla córki idealne dzieciństwo. Co to oznacza dla Karoliny?
Opowieść z życia matki i córki o rozbieżności pomiędzy ich marzeniami, o dążeniu do doskonałości i jej cenie. O tym, jak własne cele, pragnienia, i kompleksy przekładają się na nasze dzieci i co z tego może wyniknąć.
Lektura obowiązkowa dla wszystkich rodziców.
W tytule "Jak komunikować się w pracy?" Piotr Bucki uczy umiejętności mądrego i sprawnego komunikowania - jednej z najczęściej poszukiwanych kompetencji u pracowników. Ten e-book odkryje przed Tobą sekrety dobrej komunikacji. Nauczysz się lepiej mówić, a przede wszystkim - lepiej słuchać oraz kształtować empatię. Nauczysz się komunikować z pełną świadomością, by osiągać swoje cele i budować lepsze...
W tytule "Jak się (mądrze) motywować?" Piotr Bucki uczy, jak wytrwać w swoich postanowieniach i jak osiągać zamierzone cele. Z tym e-bookiem zobaczysz, jak wielkim manipulatorem jest Twój mózg i gdzie mieszka siła woli. Poznasz podstawowe mechanizmy działania Twojego biologicznego komputera i nauczysz się technik ćwiczenia siły woli. Dowiesz się, jak rozpoznawać czyhające na Ciebie zagrożenia i pułapki...
Publikacja dotyczy okresu 2007–2013 i opisano w niej: źródła finansowania polityki spójności, przesłanki i cele polityki spójności, proces projektowania wydatkowanych środków w wymiarze strategicznym, zasady przygotowywania i zatwierdzania programów operacyjnych, aspekty finansowe procesu wdrażania funduszy strukturalnych w państwach członkowskich, ogólne zasady zarządzania, monitorowania, kontroli...
Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej atmosferze sprzyjającej wzajemnemu zaufaniu. Z tej książki dowiecie się, jakie są praktyczne podstawy techniki prowadzenia wywiadów i jak można za ich pomocą osiągnąć...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem piątej generacji - naucz się odróżniać sprawy...
Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada...
WYZNACZ SOBIE AMBITNE CELE, A NASTĘPNIE OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJ!
Miliony ludzi na całym świecie poprawiły swoją sytuację życiową dzięki Magii myślenia na wielką skalę. Dr David J. Schwartz, powszechnie uznawany za jednego z czołowych ekspertów z zakresu motywacji, pomoże ci lepiej sprzedawać, skuteczniej zarządzać, zarabiać więcej pieniędzy i - co najważniejsze - zyskać więcej szczęścia i osiągnąć...