Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.
"Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy.
GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady.
Co innego intranet, co innego internet.
Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...
Kolejne pomysły polityków każą bać się o wysokość przyszłej emerytury. Tym ważniejsze i pilniejsze jest zgromadzenie wszystkich dokumentów, które pozwolą wyliczyć tzw. kapitał początkowy, niezbędny do wyliczenia świadczenia. W naszym poradniku podpowiadamy gdzie szukać tych dokumentów i co robić, jeśli zaginęły lub zostały zniszczone. Wtedy mogą pomóc świadkowie. Piszemy także jakie fakty z przeszłości...
Jak zacząć zarabiać na cyfrowych walutach i unikać pułapek?
Kryptowaluty: najlepsze dopiero przed nami!
Kryptowaluty to sztucznie stworzone waluty istniejące tylko w Internecie. Tworzą one wirtualny system
pieniężny oparty na szyfrowaniu i rozszyfrowywaniu informacji. Rynek kryptowartości opartych na
technologii blockchain lub cyfrowe aktywa (potocznie dla uproszczenia nazywanych kryptowalutami)
...
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska,...
Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku.
Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum?
Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball - pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka - metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała...
"Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić
Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa z nich - przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy...
Żyjemy w przekonaniu, że produktywność wynika z ciężkiej pracy, a droga do sukcesu jest wypełniona niekończącą się frustracją i trudem.
A jeśli jest inny sposób?
Dr Ali Abdaal - najpopularniejszy na świecie ekspert w dziedzinie produktywności - odkrył łatwiejszą i szczęśliwszą drogę do sukcesu. Opierając się na dziesięcioleciach badań psychologicznych, twierdzi, że sekretem produktywności i sukcesu...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...