Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

biznes w internecie

  • Jak zdobyć klientów w internecie - ebook

    Jak zdobyć klientów w internecie - ebook

    Data dostępności: 11.03.2014

    Data publikacji: 22.01.2009

    Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 17,09 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy - ebook

    Data dostępności: 02.09.2016

    Data publikacji: 12.04.2016

    "Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 17,90 16,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Poradnik przyszłego emeryta Jak obliczyć kapitał początkowy - ebook

    Data dostępności: 12.08.2016

    Data publikacji: 12.08.2016

    Kolejne pomysły polityków każą bać się o wysokość przyszłej emerytury. Tym ważniejsze i pilniejsze jest zgromadzenie wszystkich dokumentów, które pozwolą wyliczyć tzw. kapitał początkowy, niezbędny do wyliczenia świadczenia. W naszym poradniku podpowiadamy gdzie szukać tych dokumentów i co robić, jeśli zaginęły lub zostały zniszczone. Wtedy mogą pomóc świadkowie. Piszemy także jakie fakty z przeszłości...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 17,90 16,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Rozmowy o rynku książki. Tom 11 - ebook

    Data dostępności: 20.08.2012

    Data publikacji: 01.01.2012

    Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 13,00 11,70 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • PDF (znak wodny)
  • Metawersum. Jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes - ebook

    Data dostępności: 12.10.2022

    Data publikacji: 12.10.2022

    Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball - pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka - metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata
  4. 4.Mit przedsiębiorczości
  5. 5.Fastlane milionera
  6. 6.Kup kochance męża kwiaty
  7. 7.Nowy Jednominutowy Menedżer
  8. 8.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  9. 9.Koci Tata. O tym, jak kot przewartościował mi świat i nauczył kochać życie
  10. 10.SPIN SELLING