Tematyka e-książki obejmuje tematykę finansów i analizy finansowej przedsiębiorstwa, a w szczególności:
przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości (wg najnowszych zasad),
określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość,
oraz - najważniejsze - przedstawienie uniwersalnych zasad analizy...
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki niej również zostaną zniesione wszelkie bariery i granice państwowe.
Nie zawsze...
Obecny świat jest zupełnie inny niż z był 20 czy nawet 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam jest moja uczelnia, moja praca, moja rozrywka. Czas nabrał nowego wymiaru, przestrzeń to jest tylko jeden “klik”. Przed nami nowe możliwości - powstał największy nieograniczony e-rynek ale powstały też nowe zagrożenia - cyberterroryzm. Książka odzwierciedla...
Czy wiesz, że:
• urodziłeś się z pewną liczbą indywidualnych cech twojej osobowości, tzw. cech rdzennych, które wpływają na to, jak postępujesz, jak postrzegasz świat oraz jak wchodzisz w interakcje z innymi ludźmi;
• cechy rdzenne są mocną stroną twojego charakteru i źródłem inspiracji do działania;
• lecz jednocześnie brak zachowania równowagi cech rdzennych może powodować liczne problemy,...
Tematyka e-książki "PORADNIK ŚWIADOMEGO INWESTORA czyli jak analizować i wyceniać spółki giełdowe" obejmuje:
przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg MSR (Międzynarodowych Standardów Rachunkowości), czyli najczęściej spotykanych w spółkach giełdowych,
określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy spółki giełdowej,
oraz przedstawienie uniwersalnych...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....