Cykl powtórzeniowy do matury. Składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficznedo których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
Publikacja napisana jest językiem...
W tomie V opowiadamy o dalszych burzliwych dziejach Polaków w czasach „Rzeczpospolitej Szlacheckiej”. Dzielny król Jan III Sobieski gromił Turków i Tatarów nie tylko w Polsce, ale wsławił się w dziejach Europy, spiesząc na odsiecz Wiednia. Panujący kolejni królowie wciągnęli Polskę w wojnę ze Szwecją i Rosją. Osłabiony kraj ulegał coraz bardziej wpływom Rosji, a wszechwładna caryca Katarzyna...
W kolejnym tomie „Opowiadań…” możemy posłuchać opowieści o rozwoju państwa polskiego za Jagiellonów. Przypomnimy sobie, jak doszło do unii polsko-litewskiej i ostatecznej rozprawy z Krzyżakami w bitwie pod Grunwaldem, jak Polska odzyskiwała dostęp do Bałtyku i umacniała swe panowanie na kresach wschodnich, a także jak wspaniale rozwijała się za czasów Zygmunta Starego i jego syna...
Trzeci rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Czwarty rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Piąty rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Siódmy rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Drugi rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Pierwszy rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...
Szósty rozdział cyklu powtórzeniowego do matury z języka polskiego, który składa się z opisu epok literackich od starożytności do współczesności, w których podane są najważniejsze założenia, nurty i przedstawiciele wraz z ich czołowymi utworami, a także dodatkowe pozycje bibliograficzne do których można sięgać, by poszerzyć i ugruntować wiedzę z wybranego okresu. Wszystko to zostało znakomicie usystematyzowane.
...